Refleksoastrologija – Astrologija Tian-Šan (ištraukos iš knygos).
(I). Visa apimančios permainos
Atsivėrimo ir užsivėrimo fazės
1.1. Atsivėrimo arba užsivėrimo fazių poliarizacija ypatinga tuo, kad pasaulėžiūra, charakteris, fiziologija, psichika, elgesio reakcijos priklauso tik arba TAO, arba CHUM.
TAO (atsivėrimas)
Lengvumas. Tikėjimas. Buvimas išoriniame pasaulyje taip, koks jis yra. Nekritiškumas, pasitikėjimas. Dvasinis pakilimas. Švara. Kontaktiškumas be kritikos ir abejonių. Laimė. Džiaugsmas (be priežasties!). Pojūčių šviežumas. Aiškumas. Meilė (be prisirišimo). Laisvė. Tikslo ir vertybių nebuvimas. Lygybės išmintis. Vietoj žinių – tiesioginiai pojūčiai ir buvimas.
CHUM (užsivėrimas)
Masė, galybė, jėga. Pasitikėjimas, teisingumas, žinios. Širdingumas, gailestingumas, nusiraminimas, širdingumas. Džiaugsmas pasisekus. Garantijos, ramybė, patikimumas. Komfortas, jaukumas, nuopelnai. Garbė, mada, sėkmė. Atgailavimas, atleidimas, nusiraminimas. Kritiškumas, abejonės, nepasitikėjimas. Pergyvenimas dėl nesėkmių, įsižeidimas. Pažeidžiamumas. Gyvenimo prasmės, dvasingumo, Tiesos ieškojimas. Išskyrimas (tiesa-melas, gėris-blogis ir t.t.)
1.1. Jeigu žmogus yra atsivėręs (TAO), tai jis neturi CHUM savybių (emocijos, psichika, fiziologija, energetiniai procesai, pasaulėžiūra).
Pavyzdžiui, žmogui, esančiam TAO fazėje, yra svetima: hierarchija, tikslo suvokimas, įrodinėjimai, nusiraminimas. Jis nepatiria sunkumų gyvenime, psichika yra lengva. Jam svetima kovoti dėl savęs.
1.2. Tas pats principas galioja ir valstybėms bei tautoms.
Pavyzdžiui, CHUM tauta yra linkusi panaudoti jėgą. Tokia tauta jaučia savo nacijos teisumą. Mėgsta kritikuoti kitas tautas ir jų gyvenimo būdą.
1.3. Tas pats principas galioja ir gamtos bei kosminiams procesams.
Pavyzdžiui, CHUM fazės gyvūnai yra agresyvūs, o TAO fazės ramūs ir draugiški. Augalai CHUM fazėje užsiveria, o TAO – atsiveria. Pavasarį gamta atsiveria, o žiemą – užsiveria.
1.4. Kiekvienai fazei priklauso tik jos savybės.
Pavyzdžiui, žmogus, esantis CHUM fazėje niekada nepatirs džiaugsmo, tikėjimo, meilės, lengvumo. Visa tai priklauso TAO. Iš kitos pusės, žmogus, esantis TAO fazėje, niekada nepatirs galybės, hierarchijos jausmo, sėkmės džiaugsmo.
1.5. Kiekviena fazė turi savo ribas ir savo gylį. Kiekvienas žmogus, tauta, įvykis, gamtos sąlygos turi apibrėžtą savo fazės „apimtį“.
Pavyzdžiui, jaunuolis turi didesnę TAO apimtį nei pagyvenęs žmogus. Pietuose pavasaris sodresnis nei Šiaurėje. Europiečiai turi didesnį jėgos potencialą nei azijiečiai.
1.6. Pasiekusi savo ribą, fazė „persikeičia“ į priešingą.
Pavyzdžiui, žmogui išsiverkus, palengvėja. Po ligos ateina gyvenimo džiaugsmas. Išsėmus CHUM fazę, pradeda vystytis TAO fazė.
1.7. TAO ir CHUM savybės yra nesuderinamos.
Pavyzdžiui, TAO fazės džiaugsmo emocija yra nesuderinama su CHUM fazės tikslo siekimu. Pavasaris nesuderinamas su rudeniu. Nesuderinama Rytų ir Vakarų tautų pasaulėžiūra, kadangi vieni priklauso Pirmam intelektui, o kiti – Antram.
1.8. Dviejų priešingų fazių apjungimas neša ligas ir skatina griovimą.
Pavyzdžiui, rudenį sužydėjusi obelis pasmerkta žūti. Pavargęs, bet stimuliuojantis save darbams žmogus turės hipertoniją (aukštą spaudimą). Pirmo ir Antro intelekto apjungimas priveda prie to, kad „tiesa“ ir „melas“ yra vienas ir tas pats.
ATSIVĖRIMO FAZĖ - TAO
2.1. Ši fazė yra prigimtinė: vaikams, Rytų tautoms, pavasario-vasaros periodui.
Pavyzdžiui, Rytų žmogui lengviau pajausti, kad Kosmosas su visu savo turiniu yra jo paties sąmonės dalys („Bhagavat Gita“, Lao Ci, „Advaita Vedanta“, Čan Budizmas ir kt.) Vakarų žmogus lengviau pajaučia jėgą ir hierarchiją.
2.2. Ši fazė auga savyje.
Pavyzdžiui, prabudęs žmogus jaučia malonų švelnų džiaugsmą, kuris vėliau peraugs į lengvumą, o po to – į džiaugsmingumą. Pavasaris prasideda nuo spindinčių upeliukų ir išsiskleidžia iki žydėjimo.
2.3. TAO fazė neturi savyje neigimo. Priklausomai nuo situacijos, ji arba išplečia gyvenimo erdvę, arba ją sumažina. Tačiau poliariškumas neikeičia savo krypties.
Pavyzdžiui, žmogus, esantis TAO fazėje, nepatiria kančių. Jeigu suprastėja sąlygos arba toks žmogus suserga, jis tiesiog sumažina aktyvumą: vaikai serga tyliai ir be kančių. Tauta, esanti TAO fazėje, pablogėjus sąlygoms, nesipriešindama gyvena tose sąlygose, kurios yra Čia ir Dabar.
2.4. TAO fazėje nėra numanomų dalykų. Tai reiškia, kad joje nėra kančių dėl palyginimų ir būtinybių.
Pavyzdžiui, CHUM charakterio žmogus sunkiai pergyvena didelius darbų krūvius ir įtampą būtinuose darbuose.
2.5. Todėl, jeigu TAO fazei pablogėję sąlygos arba liga yra tik gyvenimo erdvės sumažėjimas be kančių, tai CHUM fazei liga – tai kančia.
2.6. Rytai pirmenybę suteikė TAO fazei. Tai apspręsta klimato, gamtos ir kosmoso sąlygomis.
Pavyzdžiui, Jogos pagrindas yra atsivėrimo elementai (kvėpavimas, kūno padėtis, pasaulėžiūra ir kt.)
2.7. Atidavus pirmenybę TAO, tai leido išplėsti fazės ribas.
Pavyzdžiui, sąmonė visiškai išeina iš CHUM. Sąmonė jaučia „aš“ ištirpimą išoriniame pasaulyje. Lytėjimo pojūtis Ci Gun praktikoje pasiekia tokį lygį, kai net stiprus smūgis yra malonus.
2.8. Sąmonės atotrūkis nuo CHUM leidžia patirti savybes, kurios nebūdingos paprastam žmogui.
Pavyzdžiui, Atman išgyvenimas. Drąsa ir nemirtingumo pojūtis. Levitacija. Akmens laužymas kumščiu.
2.9. TAO atotrūkis nuo CHUM sustabdo gyvenimo procesą.
Pavyzdžiui, gyvenimo problemos yra sprendžiamos CHUM fazėje. Tai: kūno sveikatos palaikymas ir stiprinimas, fizinis vystymasis ir adaptacija.
2.10. Vakarų tautos aukština TAO savybes, o gyvena CHUM.
Pavyzdžiui, meilė, tikėjimas, laimė priklauso TAO.
UŽSIVĖRIMO FAZĖ - CHUM
3.1. Ši fazė yra prigimtinė: suaugusiems, Vakarų tautoms, rudens-žiemos periodui.
Pavyzdžiui, Vakarų žmogui nesunku: vystyti techninę ar fizinę jėgą; visuomenės hierarchiją; galybės ir teisingumo savybes. Masė, kurią augina CHUM, atsispindi technikos pertekliuje, filosofijoje, pagrindimuose, globalizme („žmonija“, „kosmosas“, „visata“ ir t.t.)
3.2. Ši fazė auga savyje.
Pavyzdžiui, linijinis žmogus siekia pirmauti ir augina: raumenų masę; visuomeninį autoritetą; vertybes; fundamentinius statinius; „nepažeidžiamus“ įstatymus. Žmogaus psichika prisipildo gyvenimo sunkumų ir jausmo, kad viską reikia saugoti (pasaulėžiūrą, taisykles, vertybes, kūną).
3.3. CHUM fazė taip poliarizuojasi, kad atskaitos taškas yra vidus. Kitaip tai vadinama Ego.
Pavyzdžiui, žmogus siekia sėkmės, kad pirmautų ir viskas būtų stabilu. Tik iškilus, galima išsiskirti visuomenėje.
3.4. Ši fazė kuriama dviejų polių atskyrimo būdu („tiesa“-„melas“, „stiprus“-„silpnas“, „turtingas“-„vargšas“, „dvasingas“-„nedvasingas“, „gražus“-„bjaurus“ ir t.t.). Ji atiduoda pirmenybę tik „vertingam“, teigiamam. Atsitraukdama nuo „žemų dalykų“, ji pastoviai juos kuria, nes „aukšti dalykai“, t.y. TAO savybės, CHUM fazei nebūdingi.
3.5. CHUM fazę vystančios sąlygos yra: neigimas, kritika, išrinkimas, linijiškumas, augimas iki globalizmo. Todėl CHUM fazė savyje turi įsivaizduojamą „teigiamą“ ir atstumiamą „neigiamą“.
Pavyzdžiui, ligos ir nesėkmės priskirtos „neigiamų“ kategorijai. Neigdamas ligą ir kovodamas su sunkumais žmogus dar labiau sustiprina CHUM fazę. Kančios dar labiau sustiprėja.
3.6. Vakarai suteikė primenybę CHUM fazei. Tai apspręsta klimato, gamtos ir kosmoso sąlygomis.
Pavyzdžiui, ilgas ruduo ir žiema, masės ir jėgos auginimas reikalauja mitybos su mėsa. Vietoj Jogos išvystytas fizinis, jėgos sportas, vietoj Dchjanos – protinė veikla.
3.7. Atidavus pirmenybę CHUM, tai leido išplėsti fazės ribas.
Pavyzdžiui, sąmonė visiškai išeina iš TAO. Sąmonė geidžia garantijų, pastovumo, nepažeidžiamos gynybos (atominis ginklas, technokratijos didybė, pasaulio dėsnių neginčijamumas).
3.8. Sąmonės atotrūkis nuo TAO leidžia patirti savybes, kurios nebūdingos paprastam žmogui.
Pavyzdžiui, atominis ginklas arba Satori išgyvenimas.
3.9. CHUM atotrūkis nuo TAO sustabdo gyvenimo procesą. Tai vadinasi mirtimi.
3.10. Ribas peržengęs CHUM sukuria sąlygas Antrai sąmonei ir Antram gimimui.
UŽDUOTYS 1 SKYRIUI
1. Nustatykite kokiai fazei jūs šiuo metu priklausote?
2. Paanalizuokite savo gyvenimo periodus nuo TAO iki CHUM.
3. Kokioje savybėje yra jūsų artimieji ir jūsų aplinka?
4. Suraskite TAO ir CHUM pavyzdžius gamtoje.
5. Kokios jūsų savybės priklauso TAO, o kokios – CHUM?
6. Per visą savo gyvenimą, kokias patyrėte TAO ir CHUM savybes ir funkcijas?
7. Ar jūs neteikiate pirmenybės vienai iš fazių?
8. Kaip atrodo jūsų diena? Kokiose fazėse ir kokiu laiku?
9. Kokias TAO ir CHUM savybes vertinate savo pomėgiuose (kinofilmai, laisvalaikis, poilsis)?
10. Išanalizuokite kokiose savybėse gyveno jums pažįstamos tautos ir valstybės.
11. Išsirinkite savo atmintyje visas TAO ir CHUM savybes.
12. Pabandykite atkurti šiuos prisiminimus emocijose.
Užsirašykite savo išvadas ir pastebėjimus tolimesnėms treniruotėms.
Neskubėkite užtvirtinti savo suvokimo. Jūs galite labai apsigauti.
(II). Visa apimantis cikliškumas
1. Atsivėrimo ir užsivrimo vystymas.
1.1. TAO ir CHUM apima savyje skirtingas dalis. Jos iš esmės skiriasi savo prigimtimi:
Pavyzdžiui: aktyvus užsivėrimas – darbingas ir tikslo siekiantis. Žmogus kuria, ieško, siekia tikslo. Visą savo veiklą vysto, pagrindžia ir patvirtina taisyklėmis ir įstatymais. Toje pačioje CHUM fazėje antra dalis – pavyvus užsivėrimas – priima ir gyvena jau pasiektais rezultatais. Tokio charakterio žmonės gerbia vertybes, tvarką, stabilumą, garantijas.
1.2. Aktyvumas ir pasyvumas egzistuoja TAO ir CHUM.
Pavyzdžiui: aktyvus TAO charakteris skleidžia džiaugsmą, nuostabą, lengvumą. Aktyvus CHUM charakteris yra tikslo siekiantis ir konstruojantis (kuriantis).
1.3. Ir viena ir kita aktyvios fazės yra lanksčios ir judrios. Tokių žmonių kūnas ilgėja. Skirtumas tik tas, kad ALLA fazėje (atsivėrimas) charakteris lengvas, o UNG (užsivėrimo) charakteris naudoja jėgą ir spaudimą, kurdamas arba pagrįsdamas kažką.
1.4. Kaip viena, taip ir kita pasyvios fazės nėra dinamiškos. Žmogus šiose fazėse išplatėja (išsiplečia krūtinės ląsta, storėja, nebesiekia tikslo ir kt.). Pasyvių fazių TOO (atsivėrimas) ir UMM (užsivėrimas) charakteris priima, saugo ir kaupia tai, kas buvo pasiekta prieš tai buvusiomis ALLA ir UNG fazėmis.
Pavyzdžiui: „suplėšydama“, atverdama savo žavėjimusi išorinį pasaulį, ALLA fazė kaip pavasaris sukaupia įvairias formas ir turinį. TOO tai sugeria ir apipina tai Vienybe. Lygiai taip pat UNG fazėje žmogus arba grupė žmonių nuosekliai renka kas yra ypatinga, vertinga, žinoma, vertinama, „aukšti dalykai“, atsijoja viską nuo nereikšmingų ir „žemų dalykų“. Visas vertybes jie perduoda UMM fazės suderinimui ir saugojimui.
1.5. Šiose keturiose fazėse gali būti tiek vieno žmogaus, tiek ir socialinių grupių bei tautų savybės. Tai būdinga ir gamtos procesams bei įvykiams.
Pavyzdžiui: vaikystėje žmogus išgyvena ALLA fazę, o senatvėje pasiekia pasyvią CHUM fazę. Socialiniuose grupiniuose charakteriuose yra Zodiako ženklų atstovai, kurių vieni linkę į atsivėrimą ir Vienybę, o kiti naudoja jėgą, pagrindimus, kūrybą ir saugo kas „užgyventa“.
TAO (atsivėrimas) | CHUM (užsivėrimas) | ||
ALLA | TOO | UNG | UMM |
Džiaugsmingas judrumas, aktyvumas, dvasinis pakylėjimas, žavėjimasis, nuostaba, džiaugsmas, lengvumas, akstinas, laimė, kontaktiškumas su gyvu susidomėjimu. Lankstumas, manevringumas, rytinis džiaugsmas ir šviežumas. Atvirumas, pasitikėjimas, nekritiškumas. Pavasaris | Nušvitimas, bebaimiškumas, meilė, gėrėjimasis vieninga erdvės apimtimi, aiškumas, erdvės švara. Platuma. Tikėjimas. Atvirumas, skrydis, pasibaigiantis „aš“ išnykimu. Nejautrumas savo asmeniui. Priklausymas išoriniam pasauliui iki visiško ištirpimo jame. Vasara | Pasitikėjimas savimi, galybė, jėga, tikslo siekimas, prasmės ieškojimas, užsidegimas, jumoras, kitų įtikinėjimas, įrodymai, ginčai, žinoma, vertinga, madinga, sėkmės, pergalės siekimas. Kritiškumas. Įvairios žinios. Tiesos suradimas. Svetimo neigimas. Ruduo | Širdingumas, gailestingumas, nusiraminimas. Atgailavimas, užuojauta. Noras nusiraminti ir pailsėti. Sentimentalumas. Mažas judėjimas. Garantijų ir stabilumo geidimas. Pasitenkinimas ramybe ir gerove. Prisirišimas. Meilė viskam, kas atitinka savajam „Aš“. Žiema |
1.6. Šiose fazėse gali būti ir gamtos reiškiniai bei įvykiai.
Pavyzdžiui: ALLA atitinka pavasarį, rytą. TOO atitinka prisodrintą vasarą, dieną,. UNG atitinka rudenį, vakarą. UMM atitinka žiemą, naktį.
1.7. Šios fazės cikliškai keičiasi žmogaus psichikoje, fiziologijoje ir pačioje prigimtyje. Tai būdinga ir žmonių grupėms bei tautoms.
1.8. Kiekviena fazė turi savitą: kvėpavimą, meridianų stimuliavimą, psichiką, emocijas, meditacines būsenas.
Pavyzdžiui: ALLA atsivėrimas kuriamas įkvepiant ir ištiesinant kūną. UNG užsivėrimas kuriamas iškvepiant su paspaudimu, įrodinėjimais ir jėga.
1.9. Žmogus turi 7 galimybes, kurios poliarizuoja į fazę: lytėjimas, uoslė (kvėpavimas), skonis (maistas), klausa (mantra), rega, pasaulėžiūra ir kūnas.
2. ALLA – FAZĖ „PAVASARIS“
2.1. Ši fazė pasižymi: lankstumu, lengvumu ir džiugesiu.
2.2. Šis džiugesys yra tiesioginis. Jis neturi priežasties. Jo šaknys ir harmoningumas slypi UMM užsivėrimo fazėje.
Pavyzdžiui: ALLA charakterio žmogus yra džiugus ir laimingas, jaučia akstiną skirtingai nei aktyvus UNG. Visgi, UNG nevykdys veiklos be susidomėjimo ar būtinybės. UNG džiaugiasi sėkme, o TAO – tiesiog buvimu.
2.3. ALLA atsiranda po gilaus užsivėrimo (UMM).
Pavyzdžiui: pavasaris ateina po žiemos. Visas jos turinys yra žiemoje. Žmogus, kai išsiverkia arba pasveiksta, jaučia palengvėjimą.
2.4. Koks užsivėrimo (UMM) gylis ir vidinės harmonija, toks ir žavėjimasis, džiaugsmas, lengvumas, ALLA laisvė.
2.5. ALLA fazei būdingos tik jos charakteristikos (fiziologija, psichika, pasaulėjauta, įvykiai, elgesio reakcijos).
Pavyzdžiui: ALLA akstinas neturi tikslo ir priežasties. ALLA fazė nepasižymi prievarta, užuojauta, meile.
2.6. Atėjusi iš UMM fazės (užsivėrimo), ALLA fazė savo perduoda savo pasaulį TOO fazei (atsivėrimui).
Pavyzdžiui: Džiaugsmingo JAN meridianų grupė perjungia organizmo funkcijas Trijų Galiūnų JAN grupei. Siaučiantis pavasaris pereina į vasarą.
2.7. ALLA charakteriui būdingi savi 7 pagrindai:
· kūnas tiesus, lengvas.
· įkvėpimas, stimuliuojantis užpakalinę nosiaryklės dalį.
· mityba vegetariška; čiulpimo jausmas užpakaline liežuvio dalimi.
· klausa stimuliuojama „A“ garsu įkvepiant („IA“, „ALLA“, „TA“ ir t.t.).
· rega stimuliuojama žydra, geltona ir purpurine spalvomis; rega išfokusuota plačiu žvilgsniu.
· lytėjimas – kaip šaltinis – stimuliuojamas Džiaugsmingo JAN meridianų grupe (žr. „Įvadas į daugiapoliškumą“ 1 dalis).
· pasaulėžiūra kontaktiška, neatiduodanti pirmenybės, neturinti „teigiamo“ ir „neigiamo“, „aukštų dalykų“ ir „žemų dalykų“, „dvasinio“ ir „nedvasingo“.
2.8. Kad eliminuoti mechaniką kuriant šias „septynias atramas“ reikia orientuotis tik į sąmonės signalus. Tai yra: emocijas, psichiką, pasaulėjautą, kurios nurodytos lentelėje.
Pavyzdžiui: vyrauja tendencija atlikti jogos asanas, kovos menus mechniškai; meditacijos virsta pasisėdėjimais.
2.9. ALLA yra aktyvi fazė. Bet meditacijos šioje fazėje yra taip pat būtinos. Nejudančioje būklėje sukuriama ta pojūčių ir savybių dinamika, kuri buvo atskleista aktyviai veikiant.
2.10. Ši fazė nereiškia buvimo vien tik įkvėpime arba Džiaugsmingame JAN. Ji turi apimti visą esybę.
2.11. To dėka, kūnas išvedamas iš užsivėrimo, o išorinis pasaulis įgauna ALLA charakterio savybes.
Pavyzdžiui: įėjęs į ALLA fazę jaučia džiaugsmą ir laimę pasaulyje. Jis nepastebės sunkumų, o pajaus juos kaip sumažėjusias savo galimybes.
2.12. Kokia fazė, tokie ir įvykiai. ALLA fazei neegzistuoja katastrofos. ALLA charekteriui nėra blogų žmonių.
3. TOO – FAZĖ „VASARA“
3.1. Ši fazė pasižymi: nušvitimu, betarpišku viso pasaulio įvairovės apjungimu Vienybe.
3.2. Ši Vienybė nėra suvokimo rezultatas. Toks charakteris gali apimti situacijas, procesus, įvykius ir jausti jų tarpusavio ryšius.
Pavyzdžiui: TOO charakterio žmogus yra puikus vadovas: skirtingi vykdytojai pasitarnauja vieningam tikslui pasiekti.
3.3. TOO atsiranda po plačių ir įvairiapusių kontaktų ALLA fazėje.
Pavyzdžiui: vasara prasideda po nepertraukiamo išėjimo iš žiemos; žmogus nušvinta po ALLA džiaugsmo, pereinančio į visišką laisvę.
3.4. Kokia ALLA įvairovė ir žavėjimasis, toks ir TOO platumas ir nušvitimas.
Pavyzdžiui: jeigu pažeidžiamas pavasaris, silpnas ir vasaros turinys.
3.5. Vakarų regiono žmonės retai turi TOO fazę. Šiai fazei būdingos tik jos charakteristikos.
Pavyzdžiui: jeigu ALLA charakteryje bus pasitikėjimas, tai TOO fazėje – tikėjimas. TOO fazei nebūdinga: prievarta, bet ko pažeminimas, nusiraminimas, užuojauta. Ši fazė remiasi Lygybės Išmintimi. Dažnai kiti tokius žmones palaiko kukliais arba užjaučiančiais.
3.6. Kildama iš džiugos ALLA fazės, TOO perduoda savo turinį UNG fazei. UNG suvokia tai kaip svarbų, vertingą, „aukštą“, tuo tarpu tokios savybės TOO yra nebūdingos.
Pavyzdžiui: Rytuose buvo nuokrypis į TOO fazę. Todėl buvo pasiektos būsenos, vadinamos dvasingumu. UNG charakteris sužinojęs apie šias savybes tik teoriškai (t.y. jų neįvaldęs), priskyrė jas prie „aukštų“ savybių. O tai prieštarauja paties TOO Lygybės Išminčiai.
3.7. TOO charakteriui būdingi savi 7 pagrindai:
· nugara tiesi, tačiau kūnas nėra siauras.
· įkvėpimas tęsiasi be noro iškvėpti, netgi jei jis seniai pasibaigė.
· mityba vegetariška (pienas, grūdai, ryžiai ir kt.).
· klausa stimuliuojama „O“ garsu įkvėpus su užlaikymu („SO“, „LO“, „TOO“ ir t.t.).
· rega stimuliuojama žydra, geltona, purpurine, balta spalvomis plačiu žvilgsniu.
· lytėjimas – kaip šaltinis – stimuliuojamas Trijų Galiūnų JAN meridianų grupe.
· pasaulėžiūra Lygybės Išminties (be „aukštų“ ir „žemų“ dalykų, „vertingų“ ir „nevertingų“). Viskas suvokiama Vienybėje. Vienybė atitinka Rytų dvasinėms savybėms.
3.8. TOO fazė savo esybe tinka atsivėrimo meditacijoms.
3.9. Treniruočių metu pasiekus savybes, nurodytas lentelėje aukščiau, nereikia riboti savęs tik vidiniu pojūčiu.
Pavyzdžiui: lengvumas turi peraugti į visišką ištirpimą išoriniame pasaulyje.
3.10. Kokia fazė, tokie ir įvykiai. TOO fazei nėra atsitiktinumų.
Pavyzdžiui: žmogus, esantis TOO charakteryje, jaučia bet kurio įvykio kompleksiškumą (o ne priežastis).
4. UNG – FAZĖ „RUDUO“
4.1. Ši fazė pasižymi: kryptingumu, jėga, kūryba. Jėga pasireiškia net kūryboje, pramušant savo kūrinius į gyvenimą.
Pavyzdžiui: UNG charakterio žmogus gins „teisingą“ teoriją, „dvasingumą“, „šviesų“ ir „nuostabų“ pasaulį.
4.2. Šis kryptingumas yra sąmoningas arba tiesiog bendrai priimtinas ar madingas. Jis turi priežastis. Šios priežastys kyla iš „pranokstančių“ TOO rezultatų.
Pavyzdžiui: žmogus TOO fazėje pasiekęs levitaciją nelaiko tai vertingu dalyku. UNG fazė laiko tai unikaliu ir didžiuliu dalyku, kadangi pati to pasiekti negali.
4.3. UNG iškyla plačios TOO esybės. UNG perpoliarizuoja TAO (atsivėrimo) savybes į CHUM (užsivėrimo) savybes.
Pavyzdžiui: beribis ir platus TOO virsta galingą ir nenugalimą UNG charakterį.
4.4. Koks TOO „atsivėrimo“ ir prisotinimo gylis, toks ir UNG intensyvumas ir turinys.
Pavyzdžiui: žmonės, kurie silpnai patiria atsivėrimo būsenas, nerezultatyvūs kūryboje. Net teoretikas, neapdovanotas įkvėpimu, siūlo skurdžias TOO koncepcijas
4.5. UNG fazei būdingos tik jos charakteristikos.
Pavyzdžiui: UNG fazei nebūdingas laisvės pojūtis, nors būtent UNG fazė nuolat iškelia lygiateisiškumą ir laisvę. Hierarchijos jausmas žmogų tuo pačiu metu paverčia ir valdovu, ir vergu.
4.6. Kildama iš atsivėrimo TOO fazės, UNG perduoda kas gauta UMM fazei. Todėl visos „vertybės“, „nuostabumai“, „aukšti dalykai“ – tai savybės, kurias UNG nusižiūrėjo iš TAO.
Pavyzdžiui: laimė priklauso ALLA fazei. CHUM siekia laimės. Laisvė priklauso TOO fazei. CHUM siekia laisvės. Lygiateisiškumas priklauso TOO charakteriui. CHUM siekia lygiateisiškumo.
4.7. UNG charakteriui būdingi savi 7 pagrindai:
· kūnas tiesus, bet šiek tiek palinkęs į priekį, pasiruošęs veikti.
· iškvėpimas stimuliuoja priekinę nosiaryklės dalį.
· mityba pilna proteinų (mėsos), čiulpimo jausmas priekine liežuvio dalimi.
· klausa stimuliuojama „U“ garsu iškvepiant („UMM“, „UNG“, „CHUM“ ir t.t.).
· žvilsnis fokusuojamas į objektą. Spalvos: žalia, raudona, mėlyna.
· lytėjimas – kaip šaltinis – stimuliuojamas Atgaivinančio JIN meridianų grupe.
· Pasaulėžiūra hierarchinė ir dvipoliarė. Ji atitinka Pirmam intelektui (vakarietiškas mąstymas).
4.8. UNG fazė linkusi prie mechanikos, veikimo taisyklių ir gyvenimo dėsnių. Tai būtina, kad apjungti ir pagrįsti „esmę“.
Pavyzdžiui: jaunimas, treniruodamasis UNG fazėje, vysto jėgą, o intelektuali visuomenės dalis – filosofijas, koncepcijas, teorijas.
4.9. UNG charakteris mėgsta kalbėti ir teoretizuoti.
4.10. Ši fazė nereiškia buvimo vien tik iškvėpime arba Atgaivinančiame JIN. Ji savo charakteristikomis apima visą žmogaus ar gamtos esybę.
Pavyzdžiui: UNG charakterio žmogus siekia tikslo visur: asmeniniame gyvenime, socialiniame, pasaulėžiūroje. Jis ieško ne tik savo veiksmų, bet ir paties gyvenimo prasmės.
4.11. UNG fazė charakterizuojama sąmonės koncentracija. Susikaupimas, valios jėga, dėmesys – visa tai UNG atributai. Kitos fazės tuo nesinaudoja (kaip ir neieško „gyvenimo prasmės“).
5. UMM – FAZĖ „ŽIEMA“
5.1. Ši fazė pasižymi: kaupimu, saugojimu, garantijomis ir ramybe.
5.2. UMM fazė nori sustabdyti pasikeitimų ir naujovių procesą.
Pavyzdžiui: UMM charakterio žmogus kviečia nusiraminti ten, kur vyksta pasikeitimų procesas.Jeigu žmogus pavargo, tai jis sustabdo savo darbus poilsiu. UMM charakteris pergyvena, kai laužomos tradicijos ir keičiasi įstatymai.
5.3. UMM atsiranda po to, kai UNG gauna, prijungia, supakuoja kas vertinga ir svarbu į supratimą, taisykles, teorijas. Bet viskas kas vertinga dar prasijojama per CHUM supratimų „sietą“.
Pavyzdžiui: jeigu UMM charakterio žmogui bus pasiūlyti modernaus stiliaus dailės kūriniai, tai jis juos išbrokuos ir neįsileis į save. Jeigu tarp teorijų pasirodys nauji dėsniai, tai mokslininkai iš CHUM terpės paskelbs juos prieštaraujančiais.
5.4. Koks aktyvios paieškos intensyvumas UNG fazėje, tokios ir emocijos, turinys ir įvairovė UMM fazėje.
5.5. UMM charakteris priima tik senus variantus.
Pavyzdžiui: jeigu „nauja“ bus išreikšta kitais žodžiais ir „kitomis“ koncepcijomis kaip „dvasiniai“, „aukšti dalykai“, o taip pat turės pagyrimus ir nuobaudas, tai tokia „nauja“ koncepcija priimama.
5.6. UMM fazei būdingos tik jos charakteristikos.
Pavyzdžiui: UMM charakteris kviečia užjausti. Jis pripažįsta visas šios temos variacijas ir tuos, kuriems tai būdinga.
5.7. Kildama iš sukaupto ir supakuoto UNG fazės turinio, UMM charakteris perduoda savo pasaulį ALLA fazei. Kadangi paprasti žmonės neturi vidinio matymo, tai visi ALLA akstinai yra betarpiški.
Pavyzdžiui: dvasiškai pakili ALLA gali susidomėti ypatingais dalykais (indiška joga, nuostabiais pojūčiais, ryškiais įspūdžiais matant šventyklas ar meno kūrinius). Tai vyksta savaime, tačiau pagrindas buvo padėtas paieškos-kurybos UNG fazėje ir kaupiančioje-saugančioje UMM fazėje. Tai apsprendžia betarpiškus procesus.
5.8. UMMcharakteriui būdingi savi 7 pagrindai:
· kūnas neturintis aiškių formų (išplaukęs) ir sunkus.
· iškvėpimas priekinis, prispaustas („dusinantis“).
· mityba su mėsa, maistas riebus ir skanus pagal savybes: rūgštus, saldus ir sūrus.
· klausa stimuliuojama „M“ garsu iškvepiant („MUU“, „UMM“, „CHUM“ ir t.t.).
· žvilsnis gilių akių („karvės“ akys). Rega stimuliuojama žalios, raudonos ir mėlynos spalvų. Po UNG fokusacijos – žvilgsnis išplaukęs.
· lytėjimas – kaip šaltinis – stimuliuojamas Saulėtojo JIN meridianų grupe (nuleista krūtinės ląsta ir atpalaiduotas juosmuo; masyvumas).
· Pasaulėžiūra stabili ir masyvi su globalizmo elementais (tautos, kosmosas, Apokalipsė, „aukšti dalykai“ ir kt.)
5.9. Ši fazė gerai tinka užsivėrimo meditacijoms (nusiraminimui, atgailavimui, užuojautai, palaimai, užtikrintam poilsiui).
5.10. Tai nereiškia, kad UMM charakterio žmonės nejuda ir nieko neveikia. Todėl pratimuose (jogos, kovos menų, meridianų sistemos, vidinio matymo) naudojama Saulėtojo JIN meridianų grupės stimuliacija siekiant patirti atitinkamas emocijas.
5.11. Dėka to fazė patiria savo pilnatvę. Šioje fazėje vyksta gilus vidinių procesų apjungimas ir išlyginimas, koreguojamos ir sprendžiamos buvusios ir būsimos žmogaus (gamtos, gyvūnų, tautų ir valstybių) egzistavimo problemos TAO fazėje.
5.12. Kokia fazė, tokie ir įvykiai.
UMM fazė niekada nepatirs nieko naujo, nepatirs lengvumo ir pasaulio nuostabumo.
UŽDUOTYS 2 SKYRIUI
- Nustatykite koks pagrindinis jūsų charakteris šiame gyvenimo periode.
- Kokiose fazėse yra jūsų aplinkoje esantys žmonės, pažįstami, artimieji?
- Peržiūrėkite jums pažįstamų valstybių ir tautų charakterių fazes.
- Atraskite savo gyvenime ALLA būsenas, palyginkite jas su savybėmis, kurias jūs sutikdavote kituose žmonėse jų laiku.
- Tą patį atlikite su TOO, UNG, UMM fazėmis.
- Pasistenkite atkurti patirtas emocijas ir būsenas pagal savo norą ir tinkamu jums laiku.
- Pasižiūrėkite, ar jūs neprisirišate prie kurios nors vienos fazės, ar jūs neteikiate pirmenybės kuriai nors savybei, netgi jei jos šiuo metu neturite.
- Pasižiūrėkite kas vyksta visuomenėje. Kam atiduodama primenybė (pavyzdžiui, šiuolaikinėje astrologijoje pirmenybė teikiama „teigiamam“ ir įspėjama apie „nenorimą“. Tai pasako, kad tai yra UNG astrologija. Ji neturi nieko bendro su TAO).
- Pasižiūrėkite tautų ir valstybių kūrybinius pakilimus fazėje UNG. Prieš tai buvo TAO fazės.
- Ar pastato dvarus ir sukuria vertybes TAO charakterio žmonės ir tautos? (t.y. ALLA ir TOO).
- Kuriam charakteriui priklauso teorijos, koncepcijos, filosofijos, mokslas?
- Išanalizuokite jums pažįstamas religijas. Kokio tai charakterio mokymai (pavyzdžiui, Jėzaus Kristaus mokymas).
- Pasižiūrėkite socialinių grupių ir jų kuriamos aplinkos charakterius (palinkėjimai, kvietimai, santykių atspalviai).
Palyginkite savo klasifikaciją su pirma užduotimi.
Atlikite pataisymus.
Neskubėkite užtvirtinti savo suvokimo. Jūs galite labai apsigauti.
Pavyzdžiui: kūrybą visi priskiria atsivėrimui, tačiau tai yra savęs paties išreiškimas, t.y. UNG fazė. Kitas pavyzdys: pasisekimo džiaugsmą priskiria atsivėrimui, tačiau tai yra kliūčių nuėmimo pojūtis ieškančiame ir veikiančiame UNG charakteryje (užsivėrime).
Vertė Andrius. Bus daugiau.
Daugiau informacijos apie V. Lenkio knygas >